ניקיון בתי ספר

תחזוקת וניקיון בתי ספר עם iPURITY

תחזוקת וניקיון בתי ספר מהווים חלק בלתי נפרד מהפעילות והניסיון שלנו ב-iPURITY. אנו מתמחים בלימוד מעמיק של שטח בית הספר, מיפוי הצרכים והאזורים במבני הלימודים ובשטחי הפנאי, והתאמת תכנית ניקיון ייעודית למוסד הלימוד שלכם.

אתגרים בניקיון מוסדות חינוך

באופן טבעי, עוברים בשטחי בית הספר אנשים רבים מדי יום – תלמידים, חברי סגל, הורים ואורחים נוספים. אנחנו נדאג שבית הספר שלכם יהיה ערוך בכל יום לקבל את כולם כשהוא נקי, מריח טוב ומזמין את כולם להנות ולהפיק את המקסימום בשעות השהייה בו.

תחזוקת וניקיון בתי ספר עם iPURITY

חיבור בין צוותי הניקיון להנהלת בית הספר

אנו מאמינים ביצירת חיבור נכון בין הצוותים שלנו לבין הנהלת בית הספר, כך שכל צורך ייענה מיידית ובאופן הטוב ביותר. רוצים לדעת יותר? פנו אלינו ונשמח לפרט ולהשיב על כל שאלה.

כבר מאז שהיינו קטנים, שמנו לב לחשיבות הניקיון במוסדות החינוך. היינו מרימים את הכסאות על השולחן כדי שצוות הניקיון יוכל לנקות את הכיתות ביתר קלות, ושמחנו לראות את המסדרונות והשירותים נקיים ומצוחצחים, גם כשהתלמידים לא תמיד שמרו על הסדר והניקיון.

החשיבות של ניקיון יסודי בבית הספר

כאשר מדובר בבית ספר, חשוב מאוד להקפיד על ניקיון יסודי. בבית הספר עוברים מאות תלמידים, מורים, אנשי חינוך והורים, אשר מבחינים בקלות אם המקום מסודר או מבולגן. כמות האנשים הגדולה לא רק מבחינה בחוסר הניקיון אלא גם יוצרת אותו, כשאנשים רבים נמצאים במקום זמן רב, הפחים מתמלאים מהר, הרצפה צוברת בוץ ושקיות אוכל ריקות מוצאות את דרכן לרצפה.

שירותי ניקיון לבתי ספר

עובדי ניקיון לבית הספר הם הפתרון המושלם ביותר לניקיון בתי הספר. למה לשכור עובדי ניקיון באופן פרטי כשאפשר לשכור את שירותיה של חברת ניקיון מקצועית? חברת ניקיון מקצועית מכשירה את עובדי הניקיון בצורה הטובה ביותר ומעניקה להם את הכלים והחומרים לניקיון בית הספר.

זמני עבודה ושירותי ניקיון

עובדי הניקיון יגיעו לעבודה מדי יום בשעות שנקבעו – בין אם מוקדם בבוקר לפני שהתלמידים הגיעו ובין אם אחר הצהריים והערב כשכולם כבר התפזרו לבתיהם. כמובן, ניתן גם לקבוע ניקיון בשעות אחרות לפי הצורך.

שירותי ניקיון ניתנים בבית הספר

עובדי הניקיון יבצעו את עבודתם ביסודיות ויהיו אחראיים על:

  • שטיפה וניקיון של הכיתות
  • ניקיון המסדרונות, חדר המורים והמשרדים
  • ניקיון חדרי השירותים וכלל שטח בית הספר
  • ריקון פחים בתוך הבניינים ובחוץ
  • ניקיון חלונות ועוד

כל זאת לאחר תיאום מראש של העבודות בבית הספר. אם יש לכם כבר גנן קבוע או אם תרצו עבודות נוספות מעבר לניקיון הבסיסי, ניתן לתאם מראש בהתאם.

פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר

ניקיון בתי ספר צריכים להיות בראש מעייניכם. אם אתם קוראים את השורות האלו, סימן שאתם זקוקים לשירותי ניקיון לבית הספר שלכם. בקשו הצעת מחיר לניקיון דרך הטופס המיוחד שלנו ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה משתלמת!

/ 5.

שלח/י לנו הודעה
דילוג לתוכן