ניקיון בניינים משותפים

אנו ב iPURITY, מבינים כי בבניינים משותפים, נושא הניקיון הוא משמעותי ושירות ניקיון מקצועי ומוסדר יכול להוות את הפתרון האולטימטיבי לשקט הנפשי של הדיירים כאשר הוא מתופעל נכון.

אנו מתורגלים בעבודה בבניינים משותפים, חדרי מדרגות, שטחי בניין משותפים, חדרי אשפה, לובי ומעליות. אנו מכירים את צרכי הדיירים בבניינים משותפים את דרישות וועד הבניין ודייריו ודואגים כי כולם ייענו על הצד הטוב ביותר, תוך שמירה על רמת המקצועות שלנו. צוותי הניקיון שלנו מתורגלים ומנוסים וכולם עוברים הדרכות מקצועיות ושירותיות, בהתאם לצורך.

לקוחות רבים שלנו יודעים היום לספר כי ההחלטה להשתמש בשירותי הניקיון שלנו, פתרה בעיות ארוכות שנים ושיפרה את איכות החיים של דיירי הבניין. רוצים לדבר אתנו על הבניין שלכם? מוזמנים לפנות אלינו.

ניקיון משרדים

לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ע”י מילוי הטופס

    חברת ניקיון מקצועית בתל אביב – הבחירות שהכי נכונות לכם

    אחד הדברים שהכי קשה לבצע וסובל מדחיינות זה עניין הניקיון, רוב האנשים דוחים את משימת הניקיון וברוב המקרים דחייה זו גורמת להם לחוסר נוחות, בעיות אסתטיקה ולעיתים גם לחוסר יכולת למכור את הנכס במצבו הנוכחי.

    אז עד כמה קשור עניין הניקיון לכל זה? צריכים שירותי ניקיון או חברת ניקיון שתקל עליכם ותעשה זאת על הצד הטוב ביותר ובזמן הקצר ביותר? כיום מוצעים לכם לא מעט שירותי ניקיון באמצעות חברת ניקיון שאתם מכירים או חברות ניקיון שמוצגות און ליין או דרך מכרים.

    זקוקים לעזרה? מחפשים חברת ניקיון מקצועית שתעשה את העבודה ותחסוך לכם זמן, עלויות ומאמץ? הנה כל הטיפים שיסייעו לכם להבין דבר אחד או שניים על ניקיון ובו זמנית לשים את האצבע על חברת ניקיון הטובה ביותר באזור המגורים שלכם, העיר תל אביב.

    איך מוצאים חברת ניקיון בתל אביב?

    העיר תל אביב והמרכז רווים באין ספור שירותים וכך גם שירותי ניקיון לפרטיים או לעסקים. מתוך אין ספור הצעות של חברות ניקיון החשוב הוא למצוא לא רק חברת ניקיון שיודעת לבצע את המשימות אלא בו זמנית דוגלת בכל הפרמטרים לרבות השלמת המשימות תחת שקיפות מלאה ובאין מפריע לעוברים ולשבים.

    אז ראשית לפני שאתם בוחרים חברת ניקיון מקצועית בואו ונדבר על סוג הניקיון שאתם צריכים. האם זה ניקיון על תקן יום יומי או תקן שבועי? האם מדובר כאן על ניקיון שמגיע לאחר שיפוץ? כמו בכל דבר גם כאן חשוב לוודא את המטרות ולסכם עם חברת הניקיון כי היא יודעת “למה היא נכנסת” ומה מטרת המשימות בסופו של דבר.

    בסיכום חלק זה חשוב מאוד לוודא כי חברות ניקיון שאותן בחרתם אכן מתמחות לדירה, לבית או אפילו לבניין משרדים גדול ויכולים לספק לכם את התשובה לניקיון מושלם גם בעדרכם.

    בחירת חברת ניקיון לפי מכשור מתאים

    עניין המכשור הוא דבר נוסף כאשר בוחרים שירותי ניקיון. חברת ניקיון מקצועית זכתה בשם הזה לא רק בזכות הניקיון אלא גם בזכות המכשור שהוא לא חשוב פחות ואחראי על ניקוי המשטח וסביבתו. כאמור, כאשר בוחרים חברת ניקיון או חברות ניקיון עניין המכשור ישתנה בהתאם לסוג הניקיון. אם לצורך העניין מדובר במשטחים של שיש יידרש מכשור מסוים, מאידך גיסא אם הצורך יהיה בניקוי חלונות, זכוכית, חיפויים או כל שאר המוצרים אזי גם כאן ישתנה המכשור בהתאם.

    בסופו של חלק זה כל חברת ניקיון מקצועית תור לכם כי כל התאמה והמכשור שלה וכך גם מתייחסים לחומרי הניקוי.

    כיצד בוחרים חומרי ניקוי?

    השלב הבא מתייחס לחומרי הניקיון, באילו חומרי ניקיון נוהגת חברת ניקיון מקצועית להשתמש? בין שזו חברת ניקיון אחת או חברות ניקיון רבות כולן תספרנה לכם על שירותי ניקיון מבוססי חומרי ניקוי מהטובים ביותר- כל חומר וההתאמה הספציפית שלו.

    בגדול, כאשר בוחרים חומרי ניקוי יש לבחור חומרים אקולוגיים, חומרים נחמדים וטובים לסביבה והכי חשוב חומרים שאינם מסכנים את המשתמשים ולא את הדיירים שחיים וגרים מסביב. עניין חומרי הניקיון על כל מרכיביהם הינו עניין חשוב ביותר שאחרת אם בוחרים חומרים מסוכנים בלי לדעת כיצד להשתמש בהם וכך לגרום לנזק בלתי הפיך לעצמם ולסביבתם. הגעתם לגוף שיודע להשתמש בחומרים הנכונים? כנראה לא פסחתם על רמת המקצועיות שהיא לפני הכול.

    איך יודעים מה רמת המקצועיות של חברת הניקיון?

    אחד מהדברים הלא חשובים פחות זה לבחון ולשים גושפנקא על רמת המקצועיות של גוף/ חברת הניקיון. את זה אפשר ואפילו מומלץ לבחון בכמה אופציות. האופציה הראשונה היא לבדוק אילו אנשים יכולים להמליץ לכם על אודות החברה. האם יש בעלים של חברות או קולגות שיכולים להמליץ לכם על חברת הניקיון? אם הם מרוצים ומספרים על תודעת שירות גבוהה, זהירות גבוהה, אחריות ושקיפות מלאה.

    דרך נוספת לאתר המלצות על אודות חברות ניקיון מקצועיות היא באמצעות מנועי החיפוש שמאפשרים בקלות להצביע על שירותים מקוונים טובים, נאמנים ובעיקר כאלו העומדים בכל הסטנדרטים של שירות טוב ומחיר הוגן.

    מבין השאלות שחשוב לשאול יש לוודא כי אכן מדובר בעובדים חוקיים על פי חוק המדינה ובו זמנית לוודא כי גם החברה שמספקת את השירותים אכן מעסיקה עובדים בצורה כשירה וחוקית. הדבר הנוסף הוא עניין החוזה, כמו בכל דבר גם כאן חשוב מאוד לקשור את כל הדברים אל חוזה מסודר כך ששני הצדדים חתומים על כל הסעיפים ומבינים מה בדיוק השירות מציע ומה מחויבותכם בדבר.

    הסעיף יכלול לא רק את כמות העובדים אלא את תדירות הניקיון, המקומות שבהם יבוצע הניקיון והאם מדובר בניקיון רב פעמי או חד פעמי. מן הסתם הסכם שכזה יעניק לכם את השקט הנפשי הרצוי ובו זמנית יעיד כי אכן מדובר בחברה מקצועית על כל המשתמע מכך.

    כמה עולה לשכור את שירותיה של חברת ניקיון?

    כמו בכל דבר גם כאן מדברים על סוג הניקיון שאתם צריכים, יש כל מיני שלבי ניקיון ועלותם משתנה לפי כמות העובדים, הציוד וסוג הניקיון המתבקש. כאמור, דירה שזה עתה עברה שיפוץ תימדד לפי גודלה, מיקומה ובעיקר לפי כל האביזרים שיש סביבה כמו ארונות, תריס, מרצפות ועוד.

    בגדול, התמחור הראשוני יהיה על פי מספר החדרים ואליו יצורף המע”מ מאידך גיסא לזה כפי שהבנתם יתווספו שירותים נוספים הקשורים במכשור רגיל או מתקדם, חומרים מיוחדים, מספר עובדים גדול יותר ועוד.

    איך מוצאים חברת ניקיון לאחר איתור וטיפול בנזילת מים?

    גילוי הנזילה וטיפולה הוא בהחלט רגע מכונן, ללא הרס, ללא שברים הבית בהחלט מוכן וערוך למגורים תקינים אבל מה על הניקיון? אז אולי נמנעתם מהשבר וההרס וחסכתם לא מעט, אבל עכשיו בדיוק עכשיו מגיע שלב הניקיון שהוא קריטי לא פחות מהגילוי והתקלות.

    כאמור, הניקיון היה ויישאר החלק החשוב ביותר בכל התהליך הזה ולכן אי אפשר לפסוח עליו ומומלץ ביותר לפנות אל חברות ניקיון מקצועיות ויפה שעה אחת קודם.

    האם כדאי לנקות באופן עצמאי או באמצעות חברות ניקיון?  במעמד שבו הדירה שלכם עברה הרס ושבר והלכלוך אף גדול קלושים יותר הסיכויים שתצליחו להתמודד עם זה לבד. במקרים הנ”ל יידרש מכם להזמין חברת ניקיון כדי שזו תיקח פיקוד ותבצע עבורכם ניקיון אבל בו זמנית תוכל להיפטר גם מכל כמויות האשפה ולוודא כי הן תגענה לאתרי אשפה מורשים בלבד- למה זה חושב? בעיקר כדי שלא תסתבכו עם קנסות בעלויות גבוהות. מיותר לציין כי כיום יש לא מעט חברות המתיימרות לספק שירותי ניקיון, אז איך יודעים אם הניקיון הזה נכון או נכון פחות? האם יש לכם ניסיון למצוא את שירותי הניקיון בצורה הנכונה? כיום יש לא מעט מהאנשים הללו שבהחלט יכולים לנצל את חוסר הידיעה שלכם ולספק לכם במקרים מסוימים שירות במחיר זול אבל אחד כזה שלוקה בחסר על כל המשתמע מכך.

    ניקיון בניין – כך מבצעת חברת ניקיון את פועלה בבניין מגורים גדול

    ניקיון בניין הוא ניקיון שיש בתוכו כמה וכמה סוגי ניקיון לצד תחזוקה הנקשרת אל כל הבניין וסביבתו. אם מדברים על בניין גדול שהרי הניקיון יבוצע על ידי מספר עובדים קצוב מראש אחת ליום או אפילו כמה ימים- הכול בהתאם למנהל הנכסים או מנהל הבניין.

    כמו כן לשאר מרכיבי הניקיון יתווספו גם ניקיון הלובי, ההשקיה ש העציצים, קירות, חלונות, מראות ובמקרים מסוימים גם הריהוט המאתר את הלובי.

    לצד שטיפה יסודית של המרצפות, שימוש בחורי ניקיון טובים וריחניים אך מועילים ומעבר גם על המעלית והמקשים יספקו צוות הניקיון את כל התשובות למה שאתם צריכים באמת וזה בניין נקי שכיף לגור בו ומדי פעם גם לבקר בו.

    מהקומה העליונה ועד לקומת הקרקע לא יספחו חברת הניקיון על שום דבר לרבות הרחבות המרכזיות בכל קומה וקומה ובו זמנית בלי לפסוח על הגינה, על חדרי האשפה וכל מה שבסופו של דבר מגדיר סביבה נקייה ונכונה לכל דורש.

    זקוקים לחופש, לתחושה הנעימה ולאיכות החיים הבלתי מתפשרת? הכול מתחיל ונגמר בניקיון אחד שיודע ויכול בהחלט לעשות לכם את ההבדל.

    שיפוץ, מעבר לנכס חדש, מעבר לבניין חדש, מכירה או אפילו השכרה, לפני כל מה שתעשו אל תשכחו לבחור את חברת הניקיון שתשלים את המשימה, לא תפסח על כל הנדרש ובסופו של דבר תספק לכם תוצר וגימור של ניקיון ללא פשרות.

    לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ע”י מילוי הטופס

      5/5 (1 Review)